onsdag 5 mars 2008

Lisa and the Poets

Det första inlägget i den här bloggen. En ny blogg. Ja, jag har redan flera ställen där jag vräker ur mig ord om allt möjligt... Felet med dessa är framför allt att de inte är åtkomliga för kommentarer annat än för inloggade användare. Dessutom att de så snart spårar ut och fylls med känslotrams.
Jag tänkte att jag skulle undvika känslotramset här om jag kan. Jag tänkte att om jag har några vettiga tankar någon gång som jag vill få ur mig - om till exempel mitt skrivande, böcker jag läser eller något annat intressant, så kan jag göra det här.

First post in my new blog. I will try to keep this as my "serious" blog about books, writing, poetry etc, and put most of the emotional rambling and ranting somewhere else. Feel free to comment if you find anything interesting here, or if you just want to say hello (or hola, or salut, or whatever language you prefer...)

1 kommentar:

Mily Almeyra Casas sa...

Aaaaahhhh, Lisa Lisa dear Lisa!!! Congratulations!!! I'm very very happy for your new refuge!! Felicitaciones from my heart!!! I hope that you write something in it. I want to know your style, your way like author. Please, please, you must to write. I know that you write very very well.
Merci merci pour this beautiful surprise!!! Bravo Lisa!!!! ;)
Now, your blog will be a link ami in my blog!! Gracias por todo amiga!!

Puss, puss, besitos besitos !!